De meesten van ons kijken niet langer naar commerciële TV en zijn voor zichzelf gaan denken, en analyseren en controleren de informatie die we ontvangen.
In plaats van klakkeloos te vertrouwen op de informatie die we krijgen, doen we ons eigen onderzoek. Wij laten ons leiden door het internet: daar zoeken en vergelijken wij gegevens zoals productformules, prijzen en consumentenbeoordelingen.
Deze houding zegt veel over ons als bewuste kopers. En het zegt nog meer over hoe de marketingstrategie van bedrijven vandaag moet worden aangepast.
Publieksadvisering blijft een sleutelfactor in het besluitvormingsproces: to buy or not to buy?
De doelstellingen van reclame en evenementen zijn zeer vergelijkbaar. Het is een manier om de filosofie of het onderscheidend vermogen van het merk over te brengen bij de interactie met het doelpubliek. Het grootste verschil is dat reclame wordt betaald en publieke erkenning wordt verdiend!
Bij LE.WELL PR events gaat het er niet alleen om producten op een inventieve manier aan influencers te presenteren, maar ook om elke keer weer een klein wonder te creëren door meer te geven dan verwacht wordt.