De parfumcategorie is ontegenzeggelijk de meest geurige, de meest gepassioneerde en natuurlijk de meest informatieve. Parfums vertellen meer over de consument dan hij zich kan voorstellen. Sinds de oudheid zijn mensen op zoek naar manieren om zich te onderscheiden, om zichzelf te onthullen. Aangezien de reukzin een van de belangrijkste zintuigen is waarmee mensen de wereld waarnemen, is parfum altijd het populairste middel geweest om iemands levensfilosofie over te brengen of om het andere geslacht te verleiden. Geuren worden, net als kleding, gekozen op grond van iemands wereldbeeld, zijn verfijnde smaak, zijn aspiraties en, natuurlijk, zijn financiële status. Geuren kunnen worden getemd, net zoals ze gemakkelijk kunnen worden geïdentificeerd en er snel een mening kan worden gevormd over de persoon die voor je staat.
Aangezien de economische situatie in Europa de laatste tien jaar is verbeterd, is men bijzonder veel aandacht gaan besteden aan exclusiviteit, ook in luxe nicheparfums. Deze categorie van parfums is de laatste jaren in een ongelooflijk tempo gegroeid. Het toont aan dat mensen speciaal willen zijn. Wij willen ook speciaal zijn en daarom selecteren wij onze leveranciers zorgvuldig uit het enorme aanbod op de markt en leveren wij geuren aan meer dan 25.000 verkooppunten in 11 Europese landen. Wij besteden veel aandacht aan merkfilosofie, prijsstelling en point of sale compatibiliteit. Wij streven ernaar uitzonderlijke geuren op de juiste plaats te brengen, in overeenstemming met de verwachtingen van onze klanten en leveranciers. De categorie geuren is momenteel goed voor 25% van de totale omzet van LE.WELL.